Hrvatska franšiza Surf’n’fries postala dio ponude na nogometnim utakmicama u najjačoj ligi svijeta

Autor: Poslovni.hr , 23. lipanj 2022. u 12:21
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Polako se kreće u realizaciju otvaranje na stadionima.

Još jedan veliki uspjeh Andrije Čolaka i Denisa Polića te njihove franšize Surf’n’fries – postali su dio ponude na nogometnim utakmicama u Velikoj Britaniji, javlja Novi list.

Nakon dvije godine pandemije koronavirusa od ove sezone se na stadionima otvaraju navijačke, fan zone u kojima se, tri sata prije početka utakmice, okupljaju navijači s kupljenim pretplatničkim ili ulaznicama za jednu utakmicu.

“Nakon dvije godine čekanja konačno je došao i taj dan, ušli smo fan zonu britanskog drugoligaša West Bromwich Albiona. Inače ovo je ugovor koji smo potpisali prije dvije godine s franšizerom Rapid Retail iz Ujedinjenog kraljevstva koji rade na svim velikim stadionima u UK-u i Francuskoj. Nakon potpisa ugovora krenula je na žalost korona i doslovno je sve stalo te smo morali biti jako strpljivi kao i Rapid Retail koji je već tada napravio investiciju u objekte, kuhinje,…Uglavnom, uspjeli smo dočekati i sada polako kreće u realizaciju otvaranje na stadionima. Nadamo se da će dolazak kod WBA ujedno biti poticaj i za druge stadione, a riječ je dakako i o Premier League te Ligue 1, za naš rast popularnosti i prihvaćenosti u Velikoj Britaniji te Francuskoj”, naglasio je Čolak.

Ponuda uz dva bara

Surf’n’Fries će se premijerno nuditi uz dva bara u fan zoni WBA, kluba osnovanog 1878. godine, i to u natjecanju koje se smatra najtežom ligom na svijetu. WBA inače ima kapacitet od 26 tisuća mjesta, uglavnom rasprodanih već putem kompleta godišnjih ulaznica.

Komentirajte prvi

New Report

Close