Unatoč ostvarenom rastu fizičkog prometa i prihoda u ovoj sezoni, vodeće turističke kompanije bilježe pad pokazatelja profitabilnosti uz značajno smanjenje rentabilnosti, pokazala je analiza poslovanja u trećem kvartalu koju je u utorak predstavila Hrvatska udruga turizma (HUT).
Hotelske kompanije koje su u zadnjih pet godina puno uložile u rast kvalitete, zbog čega su mogli povećati cijene i prihode, ove godine najviše je koštao rast plaća, a visoka ulaganja ne vraćaju se kako je planirano.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu