Nužno je da se snažno okrenemo prema radu, znanju i poduzetničkoj kulturi uz smanjenje birokratiziranosti. Potrebno je definirati strategiju razvoja uz opći konsenzus oko vizije Hrvatske 2020. Strategija treba promicati rad, marljivost, kreativnost, inovacije, znanje i nadu.
Za izlazak iz recesije moramo u tvrtke vratiti kulturu rada, inovativnosti i kreativnosti. Samo jasnom strategijom, misijom, vizijom i jasnim ciljevima razvoja možemo privući kvalitetne projekte, programe i partnerstva i ostvariti i prije 2020. razvijenu, bogatiju zemlju ugodnu za rad i život. Naši glavni resursi su u prvom redu ljudi, prirodne ljepote, raznolikost i položaj. Hrvatska 2020. može postati poznati brend ne samo u turizmu već i u inovativnoj proizvodnji prepoznatljivih industrijskih proizvoda i proizvodnji prepoznatljive kvalitetne hrane. Za to su nužna efikasna i osmišljena ulaganja u razvoj. Mi u HSTecu kontinuirano ulažemo u razvoj, a efikasnost našeg razvojnog tima baziramo na principu otvorene inovacije, gdje se u suradnji s vanjskim partnerima, istraživačkim institucijama i kupcima stvaraju stalno novi inovativni proizvodi. Mislimo da HSTec može biti jedan mali primjer koji pokazuje da se spojem velikog rada, znanja, tradicije i položaja može ostvarivati niz partnerstva i novih tvrtki i novih projekata za koje dodatnu priliku stvara ulazak u Europsku uniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu