Postali najveći domaći proizvođač kozmetike

Autor: Marija Crnjak , 24. srpanj 2018. u 14:05
Marko Gross, vlasnik Magdisa

Nevini brendovi – Plidenta, Rosal i Melem pridružit će se Magdisovoj Biobazi u utrci

Preuzimanjem Neve od Atlantic grupe, obiteljska tvrtka Magdis iz Svete Nedelje poznata po proizvodnji linije Biobaza postaje najveći domaći proizvođač kozmetike, uz čak trostruki rast u prihodovnom smislu, te rast zaposlenih s 90 na 142 radnika.

Atlantic grupa, koja je potpisivanjem ovog kupoprodajnog ugovora nastavila lani započet proces dezinvestiranja non core kozmetičkog biznisa, riješit će se pak brige o snažnoj inozemnoj konkurenciji u segmentu proizvoda namijenjenih njezi, a Nevini brendovi među kojima se izdvajaju Plidenta, Rosal i Melem pridružit će se Biobazi u utrci za inozemna tržišta.  Da se radi o kvalitetnoj win-win transakciji smatraju upućeni u poslovanje obje kompanije, uz napomenu da je unatoč jakoj konkurenciji, Neva preživjela petnaest godina unutar Atlantica.

Emil Tedeschi je Nevu 2003. godine kupio od Plive, ojačavši je brendom Melem tvrtke Interchem samo godinu kasnije. A upravo iz Plive je s mjesta direktora proizvodnje u vlastiti biznis davne 1993. godine krenuo farmaceutski stručnjak Srećko Gross, osnovavši tvrtku Magdis koju danas vodi njegov sin Marko Gross. Tvrtka ove godine slavi 25. godišnjicu. Čini se da Atlantic u Hrvatskoj za Nevu nije mogao naći boljeg kupca, bar u strateškom smislu, s obzirom na to da cijenu transakcije ne otkrivaju.

 

61 milijun

kuna Nevin je lanjski prihod, dok je Magdis ostvario 33 mil. kuna

U jučerašnjoj objavi ističu kako Magdis i Neva dijele zajedničke vrijednosti i želju za nastavkom rasta i razvoja uglednih hrvatskih kozmetičkih brendova. "Sinergijski učinci dvaju kompanija stvorit će novi prostor za rast kako na domaćem tržištu tako i pozicioniranje za rast u regiji. Izuzetno nam je bilo važno pronaći partnera koji će pratiti visoko postavljene standarde kvalitete i prepoznati vrijednost brendova koji vuku svoju tradiciju iz višedesetljetne prošlosti te dijele viziju svojih osnivača", izjavio je Neven Vranković, potpredsjednik Uprave za korporativne aktivnosti Atlantic Grupe. Magdis je danas renomirani proizvođač kozmetičke linije Biobaza te ljekarničkih i medicinskih sirovina i proizvoda.

Lani su ostvarili 33 milijuna kuna prihoda, od čega je 80 posto od domaćeg, a 20 posto od izvoznih tržišta. Prodaja Biobaza kozmetike čini 60 posto prihoda, ostatak ide od uslužne proizvodnje dodataka prehrani ili kozmetičkih proizvoda. Trenutno je Biobaza prisutna na 9 tržišta, izvoze u Sloveniju, BiH, Srbiju, Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Slovačku i odnedavno Poljsku, gdje se Biobaza prodaje u Rossmannu, trećem najvećem drogerijskom lancu u Europi. Gross otkriva da imaju u upite za izvoz prema skandinavskim zemljama, kao i SAD-u, Južnoj Africi, Australiji, no za ta tržišta tek trebaju osigurati stabilne proizvodne kapacitete.

U prvoj polovici 2018. godine prihodi Magdisa su rasli 20 posto, a udio izvoza na 30 posto, uz rast potražnje s izvoznih tržišta. Magdis će preuzeti proizvodni pogon Neve u Rakitju i ukupni portfelj kompanije s 52 zaposlenih, koja je lani imala prihod od 61, milijun kuna, uz neto dobit od 2,8 milijuna kuna. U Magdisu ističu kako je, nastavno na porast potražnje za njihovim proizvodima i uslužnom proizvodnjom, posebice portfelja prirodne kozmetike Biobaza, ova akvizicija logična poslovna odluka.

 

90 radnika

ima tvrtka Magdis, a Neva 52 zaposlena

"Izuzetno smo sretni što je Atlantic Grupa u nama prepoznala strateškog partnera koji će znati nastaviti razvijati renomirane brendove iz Nevinog portfelja, poput Melema, Rosala i Plidente, te ih unapređivati i širiti njihovu prisutnost kako na domaćem tako i na izvoznim tržištima. Ovom akvizicijom Magdis Grupa postaje najveći hrvatski proizvođač kozmetike što je jedna izuzetna poslovna prilika, ali i veliki izazov", kaže Marko Gross.

U Magdisu pojašnjavaju kako će sinergijski učinci poslovanja dviju kompanija stvoriti novi prostor za unapređenje proizvodnih procesa i kapaciteta proizvodnje, ali i diverzifikaciju ponude, te sukladno tome i porast prodaje kako na domaćem tako i na izvoznim tržištima. Za njih ova akvizicija predstavlja spoj iskustva, znanja i tradicije koji će propulzivno i afirmativno razvijati kozmetički sektor u Hrvatskoj uz pomoć vrhunskih stručnjaka. "Vjerujemo u izvrsne rezultate te se nadamo da ćemo vrlo brzo moći ponuditi inovacije u kompletnom portfelju", zaključuje Marko Gross. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Čestitke gosp. Gross, odlazak iz Plive i njene mentalne nomenklature očito je bio pun pogodak.

New Report

Close