Hrvatska pošta na prekretnici: Korisnici će sami moći upravljati dostavom pošiljaka, a to nije jedina novost

Autor: Suzana Varošanec , 14. prosinac 2020. u 11:48
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Prvi su paketomati planirani korisnicima u velikim gradovima, na pristupačnim lokacijama u narednim mjesecima bit će ih postavljeno 150.

U sklopu najava noviteta u poslovanju Hrvatske pošte u 2021., svojim značajem i dinamikom realizacije ističu se dva projekta – postavljenje paketomata s ciljem lakšeg slanja i zaprimanja pošiljki, te korisničko sučelje posta.hr koje je u pripremi.

I dok će korisničko sučelje, navode, biti prava prekretnica u iskustvu korisnika Hrvatske pošte, jer će moći sami upravljati dostavom pošiljaka sukladno vlastitim potrebama, nova paketna infrastruktura korisnicima će omogućiti jednostavno preuzimanje paketa, 24 sata dnevno, svih sedam dana u tjednu.

Prvi su paketomati planirani korisnicima u velikim gradovima, na pristupačnim lokacijama u narednim mjesecima bit će ih postavljeno 150. Korisnici koji će odabrati primati paket tim kanalom moći će pošiljku preuzeti onda kad im to odgovara.

Za unaprijeđene korisničke usluge u ovom segmentu karakteristična je mogućnost upravljanja pošiljkom putem jedinstvenog portala od korisnika, koji će putem šifre moći otvoriti i preuzeti svoju pošiljku na najpogodnijoj lokaciji gdje provodi najviše vremena.

Inače, trenutačno HP bilježi broj upita i prigovora korisnika koji prati količinu rekordnog prometa. Kako navode, poštanski operateri diljem Europe u sličnoj su situaciji, a Hrvatska pošta u prvih sedam radnih dana prosinca ima porast paketnog prometa od 20% u odnosu na isto razdoblje lani, ali uz 20% zaposlenika koji su zbog Covid-19 bolesti u samoizolaciji.

Pripremili su sve raspoložive kapacitete u iščekivanju kraja godine, ali “na pandemiju i propisanu samoizolaciju radnika ne mogu utjecati”.

Komentirajte prvi

New Report

Close