Osmi paviljon Zagrebačkog velesajma, ovog petka i subote, 16. i 17. svibnja, postaje središte najvećeg B2B esports turnira u Europi – Good Game Zagreba 2025.
Događaj okuplja čak 28 timova iz vodećih kompanija u regiji koje će se natjecati u Counter-Strikeu na turniru s humanitarnim karakterom i vrhunskom produkcijom.
Među sudionicima su prepoznatljiva imena poput McDonald’sa, Hrvatskog Telekoma, Infobipa, Raiffeisen banke, Erste banke, Croatia osiguranja, A1, Combisa, Njuškala, NSofta, Sofascorea, Harvey Normana, Links Epocha, Transcoma, Diverta i GameBoost Energya.
Uz njih, tu su i timovi mladih tehnoloških i gaming entuzijasta poput Coreliona, Notcha, Storm Grupe, Happeninga, Hall of Gamea, Ludicruma, Martian and Machinea, te tim influencera, ističu organizatori u priopćenju.
Turnir, koji je 2016. godine pokrenuo Nikola Stolnik iz Good Game Globala, prerastao je u globalno prepoznat događaj koji spaja e-sport, team building i društvenu odgovornost.
Svaka kompanija dio nagradnog fonda donira u humanitarne svrhe, a organizatori najavljuju do sada najzahtjevniji produkcijski spektakl, usporediv s velikim svjetskim esport arenama.
Partneri poput DataBoxa (internetska infrastruktura), Rolle (ergonomska podrška), Hisensea (video oprema) i Links/Epocha (gaming oprema) pridonijeli su stvaranju kvalitetnih tehničkih uvjeta za natjecanje, dodaju organizatori.
Događaj uključuje tri pozornice, veliki glavni stage, izložbeni prostor te after party u suradnji s Koncept Barom.
Ulaz je besplatan oba dana, a prvi mečevi počinju od 10 sati, a dodatne informacije i raspored događaja moguće je popratiti na službenim stranicama i društvenim mrežama Good Game Globala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu