Sredinom kolovoza put nas je nanio u Pag na istoimeni otok, gdje smo poželjeli obići i pogone tamošnje Paške sirane, upoznati se s postupkom stvaranja znamenitog Paškog sira, koji od lani nosi Zaštićenu oznaku izvornosti (ZOI); voditeljica marketinga Martina Pernar Škunca poručila nam je, ne bez žaljenja, da od ožujka ne primaju “vanjske” ljude zbog epidemioloških mjera zaštite od širenja koronavirusa.
No, nije nas zakinula za novosti, kojih se odonda “nakupilo” u ovoj najstarijoj otočkoj tvornici sirnih delicija, koje su i sad itekako tražene u sezoni, od turista kao i domaćih sladokusaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu