Nije izdvojen slučaj gdje se potencijalni posloprimci žale na muk koji nastaje u komunikacijskom kanalu. Povratna informacija nakon izvršene prijave za posao počela je ponekad biti dijelom tzv. employer branding strategije, a trebala bi se, ni manje ni više, nego podrazumijevati.
Problem je naime još dalekosežniji, a čini se da se na ovoj prvoj crti očituje i nerazumijevanje biznisa. Kako kaže istraživanje Talent Adorea 80-90 posto kandidata za posao kaže da pozitivno ili negativno iskustvo utječe na promjenu mišljenja o toj kompaniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu