Pomažu proizvođačima u stvaranju identiteta izvornosti

Autor: Marta Duić , 23. veljača 2022. u 22:00
Zadruga trenutačno broji 20 članova/B. Jović

Zadruga okuplja proizvođače i OPG-ove iz Vukovara, s ciljem stvaranja prepoznatljivosti kvalitete, lakšeg plasmana i distribucije.

Zadruga Vrhunsko vukovarsko koja od rujna 2018. godine okuplja male i velike proizvođače te OPG-ove nakon trgovina u Dubrovniku i Vukovaru planira pokrenuti i web shop.

Zadruga je osnovana na incijativu grada, a novim ulaganjima žele dodatno osnažiti poslovanje. Kako kaže upravitelj Zadruge Vedran Barić osnovali su je s ciljem stvaranja prepoznatljivosti kvalitete i izvornosti proizvoda, olakšanog plasmana na tržište i distribucije.

“Cilj je i pomoći proizvođačima u razvoju novih proizvoda, stvaranju identiteta proizvoda kroz nova pakiranja i vizualni identitet proizvoda kako bi oni mogli dobiti oznaku kvalitete i izvornosti “Vrhunsko vukovarsko”.

Povezivanje proizvođača s područja grada Vukovara i okolice s ostatkom Hrvatske kroz projekt povezivanja zelene i plave Hrvatske samo je dio našega plana”, otkriva Barić. Zadruga trenutačno broji 20 članova, proizvođača vina, rakija, likera, meda, medenjaka, pekmeza i džemova, sira, suhomesnatih proizvoda, pjenušaca i suvenira.

U ovoj godini u planu je aktivirati i vinski podrum ispod trgovine te tako proširiti turističku ponudu u Vukovaru/Boris Jović

Interakcija s posjetiteljima
U ponudi imaju oko 200 raznih proizvoda, a najtraženiji su suhomesnati proizvodi, sirevi, med, vina i rakije. “Prodajno mjesto u Dubrovniku otvorili smo u srpnju 2019. godine na inicijativu grada Dubrovnika koji nam je preko zaklade “Blaga djela” ustupio prostor na korištenje u staroj jezgri grada samo nekoliko ulica od Straduna.

Barić

U 2022. u planu nam je nastaviti razvijati zadrugu kroz proširenje i akviziciju novih proizvođača i proizvoda, dogovori i pregovori s trgovačkim lancima.

Trgovina nam je, osim prodajnog karaktera, poslužila i kao “izdvojeni TIC (turist info centar) grada Vukovara gdje je sam prostor koncipiran kao prodajno-prezentacijski prostor.

Posjetitelji trgovine mogu se upoznati s našim proizvodima i delicijama te s destinacijom Vukovar. U trgovini imamo pregršt interakcije s posjetiteljima, od panela gdje se prikazuje priča o Vukovaru od virtualne šetnje Vukovarom ili Muzejom vučedolske kulture do AR knjižica sa znamenitostima grada Vukovara”, objašnjava Barić i ističe kako su u početku poslovanja kupci većinom bili domaći, ali s vremenom su trgovinu počeli posjećivati i turisti.

I za prihvat turista
Trgovinu u Vukovaru otvorili su prije nešto više od godinu dana u samom centru grada, a tamo se osim kupnje mogu i degustirati proizvodi.

“Lani smo uz trgovinu otvorili i “Okusi Vukovara” food&wine garden – terasu gdje primamo posjetitelje i turiste na kušanje i degustaciju vrhunskih vukovarskih delicija.

Na novootvorenoj terasi smo održali razne manifestacije poput Dunav Art, Dani meda, Vinkovo te organizirali razne prezentacije proizvoda uz jazz i tamburaške sastave. U ovoj godini u planu je aktivirati i vinski podrum ispod same trgovine te tako proširiti turističku ponudu grada”, kaže Barić.

Trgovina u Dubrovniku u staroj gradskoj jezgri blizu Straduna/Boris Jović

Osim prodaje u trgovinama na dvije lokacije, ova zadruga surađuje i s raznim klasterima i specijaliziranim trgovinama, a u planu je i ulazak u još nekoliko specijaliziranih gastro trgovina u Dalmaciji. U ponudi imaju i poslovne poklone koje prodaju sezonski za blagdane, a kao zadruga sudjeluju i na raznim manifestacijama i sajmovima gdje prezentiraju i prodaju svoje proizvode.

“U 2022. godini u planu nam je nastaviti razvijati zadrugu kroz proširenje i akviziciju novih proizvođača i proizvoda, dogovori i pregovori s trgovačkim lancima, turistička ponuda naših trgovina kroz dogovore s turističkim agencijama, nastavak rada na raznim manifestacijama i turističkoj ponudi grada Vukovara kroz prihvat turista na “One taste Vukovar” na našoj terasi i vinskom podrumu.

U planu je i izrada internetske trgovine te suradnja s nekoliko specijaliziranih trgovina, hotela, privatnih iznajmljivača smještaja i restorana”, navodi Vedran Barić.

Komentirajte prvi

New Report

Close