Najveći svjetski online trgovac Amazon pod utjecajem pandemije svoj je promet povećao za 38 posto. Zahvaljujući inovacijama u maloprodaji, brojka od 280 milijardi porasla je na nevjerojatnih 386 milijardi dolara. Iako online trgovine nisu novost, maloprodaja namirnica do sad je većinom ostala u fizičkom svijetu, no s pojavom pandemije promijenio se i način na koji kupujemo namirnice.
I dok su se neki u online kupnji prvi put okušali tek za vrijeme pandemije, drugi su iskoristili mogućnost brze prilagodbe te se odlučili na inovacije koje donose promjene u industriji u kojoj nije bilo tektonskih promjena od izuma supermarketa. Rezultati istraživanja u navikama potrošača pokazatelj su da je za ostanak na tržištu nužno mijenjati način poslovanja i korištenjem digitalnih tehnologija prilagođavati se potrebama kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu