‘Poduzetnici zanemaruju važnost vremena za obitelj i zdravlje’

Autor: Domagoj Puljizović , 12. svibanj 2025. u 13:28
'Planiranje treba obuhvatiti sve aspekte života’, kaže Ivona Zgrabljić/PD

‘Planiranje treba obuhvatiti sve aspekte života, omogućujući održavanje produktivnosti uz očuvanje unutarnjeg mira i ispunjenosti’, kaže Ivona Zgrabljić.

Polaznici Akademije Poduzetništvo s povjerenjem (PSP) odslušali su predzadnji nastavni modul o planiranju i organizaciji poslovanja. Predavači Ivona i Igor Zgrabljić poučili su ih kako koristiti alate za učinkovito upravljanje vremenom i resursima, s naglaskom na razumijevanje vlastitog poduzetničkog identiteta.

Cilj modula bio je omogućiti svakom sudioniku da prepozna svoje autentične snage i razvije osobnu strategiju za balansirano i učinkovito korištenje resursa u poslu, istaknuli su organizatori Akademije PSP.

“Poduzetnici često zanemaruju važnost vremena posvećenog obitelji, prijateljima, hobijima i brizi za zdravlje, što vodi do preopterećenosti i gubitka fokusa. Stoga, dugoročno planiranje treba obuhvatiti sve aspekte života, omogućujući održavanje produktivnosti uz očuvanje unutarnjeg mira i ispunjenosti”, istaknula je Ivona Zgrabljić.

Sudionici su se također upoznali s globalno poznatom metodom definiranja prioriteta u poslu “Getting Things Done” (GTD). Ta metoda pomaže poduzetnicima rasteretiti um bilježenjem svih zadataka na jedno mjesto, primjenom strukturiranih koraka za njihovo obavljanje, čime se smanjuje stres i povećava fokus, pojasnili su predavači.

“Ključna vrijednost ovog jednodnevnog treninga leži u pružanju modela koji sudionicima omogućuje integraciju kratkoročnog i dugoročnog planiranja na način koji je u skladu s njihovim osobnim vrijednostima i autentičnim identitetom”, zaključio je Igor Zgrabljić.

Stručnjakinja za poslovno planiranje Anamarija Grabovac polaznicima je pojasnila ključne elemente uspješnog poslovnog plana, naglavši da je to “živi” dokument kojem nije mjesto u ladici, nego na radnoj površini računala.

“Dobrobit poduzetnika nije luksuz, već nužnost za dugoročan uspjeh i ispunjenje. Moramo isplanirati vrijeme za molitvu, odmor, opuštanje, prijatelje, no s vremenom to će postati naše rutine”, zaključila je Grabovac.

Posljednji modul o psihologiji u poslovanju prvu generaciju polaznika Akademije očekuje u lipnju.

Komentirajte prvi

New Report

Close