Podravka Grupa u ponedjeljak je predstavila svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju, ali su oni sada modernizirani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje.
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić na predstavljanju novog vizualnog rješenja izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacijske pomake u svim segmentima razvoja, a u sklopu toga odlučeno je da se promijeni i njezin vizualni identitet.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu