Podravka predstavila novi vizual, osmislili ga Bruketa i Hrastovac

Autor: Poslovni dnevnik , 15. siječanj 2024. u 22:00
Predsjednica Uprave Martina Dalić/Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Logotip Grupe bit će otisnut na poleđini svakog proizvoda, najavila je predsjednica Uprave Martina Dalić.

Podravka Grupa u ponedjeljak je predstavila svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju, ali su oni sada modernizirani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje.

Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić na predstavljanju novog vizualnog rješenja izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacijske pomake u svim segmentima razvoja, a u sklopu toga odlučeno je da se promijeni i njezin vizualni identitet.

Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Razdvajanje identiteta
“U procesu njegova stvaranja vodilo se računa o tome da se zadrže vrijedni i prepoznatljivi elementi, a istovremeno ih se htjelo modernizirati. Rezime svega jest taj da je ostao znak srca, po kojem je Podravka prepoznatljiva, kao i crvena boja. Ta dva elementa sada su suvremenijeg izgleda i estetski pročišćena”, objasnila je Dalić.

Naglasila je da je dosadašnji vizual u suvremenim komunikacijskim kanalima počeo stvarati ograničenja pa je transformacija bila neophodna. Novi identitet donosi dvije promjene. Prva je isticanje Podravka Grupe, koju uz Podravku d.d. čine i mnogi drugi pravni entiteti kojima je Podravka vlasnik.

Druga promjena je razdvajanje korporativnog identiteta od identiteta brenda Podravka. “Značajan broj naših proizvoda prodaje se pod brendom Podravka te će dobiti novi vizualni identitet”, kazala je Dalić, dodavši da će brend biti povezan s korporativnim identitetom. Naglasila je da će logotip Grupe Podravka biti otisnut na poleđini svakog njezinog proizvoda koji se prodaje diljem svijeta.

77

godina postojanja slavi u 2024. Podravka, a prvi vizualni identitet dobila je 1951.

Oslobodili srce
Na predstavljanju novog vizualnog identiteta te koprivničke kompanije, stručnjak za dizajn i arhitekturu Maroje Mrduljaš rekao je da su kod redizajna moguća dva pristupa – onaj koji uzima u obzir postojeće elemente i onaj koji kreće od nule. “Podravka se u tom smislu odlučila na evoluciju, nasuprot revoluciji”, istaknuo je.

Davor Bruketa, hrvatski dizajner i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, inače autor novog vizualnog identiteta, kazao je da s Podravkom surađuju 24 godine te su zahvaljujući njoj višestruko nagrađivani.

“Ovim rješenjem zadržali smo srce, ali smo ga oslobodili”, ustvrdio je Bruketa, koji je na ovom projektu surađivao s Markom Hrastovcem, hrvatskim tipografom.

Komentirajte prvi

New Report

Close