Posljednjih godinu dana ili duže vidjela se promjena u strategiji Podravke i njeno bitnije uključivanje u poljoprivredni segment. To se vidi i iz preseljenja tvornice u Kalnik (selidba pogona rajčice iz Istre u Varaždin, op. a.) i to su zaista veliki iskoraci i promjene što se tiče Podravkinih strateških poslovnih grupa.
Uz proizvodnju hrane, odnosno prehrambenu industriju i farmaceutiku, oni su sada zaista duboko ušli u poljoprivredu, istaknula je stručnjakinja za poljoprivredno-prehrambenu industriju Zvjezdana Blažić nakon što je Fortenova grupa izvijestila da je nakon procjene obvezujućih ponuda, koje su pristigle tijekom ispitivanja interesa u procesu prodaje društava Poslovnog područja poljoprivreda, najboljom ocijenila ponudu Podravke i da s tom kompanijom nastavlja pregovore o prodaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu