Na održanim promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklog tjedna promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije, priopćeno je iz Podravke.
„Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama“, poručio je splitski gastro-umjetnik Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan, točnije u Tokio, Osaku i Okinawu. "Njegove su se riječi obistinile i oduševile iznimno velik broj gostiju, posjetitelja promotivnih događanja koje su u zemlji izlazećeg sunca organizirale vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru – Podravka i Uniline", navodi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu