Podravka sa svojim sektorom prehrane i pića i pulska turistička agencija Uniline sa svojim turističkim aranžmanima udružit će snage u proboju na tržište Europe, Rusije, ali i prekooceanska tržišta te Daleki istok.
Ugovor o suradnji, čija će financijska vrijednost navodno ostati tajna, danas će potpisati Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, te Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea. Time će pokrenuti suradnju koja će se u najvećoj mjeri temeljiti na zajedničkom marketinškom nastupu. Udruživanje turističkog sektora i prehrambene industrije uobičajena je praksa u brojnim vodećim turističkim zemljama kao što su Italija, Francuska i Španjolska, no u Hrvatskoj je tek u začecima. Boris Žgomba iz Unilinea kaže da je prošlo vrijeme gole prodaje turističkih aranžmana, traži se poseban pristup u osvajanju novih tržišta."Na tržište se danas dolazi originalnim putem. Ako se našem aranžmanu u obraćanju potencijalnim klijentima pridodaju prehrambeni brendovi poput Vegete, koju gosti konzumiraju i u svojoj zemlji, poruka je znatno jača, a ukupna ponuda primamljivija. Na taj način namjeravamo uz pomoć novoga strateškog partnera dospjeti na tržišta na kojima je Podravka jača, kao što su Poljska ili Rusija, a Podravka pomoću nas može se promovirati na tržištima na kojima smo mi jaki", objasnio je Boris Žgomba. Od Mršića pak u utorak nismo uspjeli doznati što za Podravku znači suradnja s turističkom agencijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu