U Hrvatskoj je, naime, u prva tri mjeseca ove godine prodano tek 12.139 novih putničkih automobila, što je 12,3 posto manje nego u istom razdoblju lani, a samo u ožujku kupcima je isporučeno 5041 novo vozilo, ili gotovo 20 posto manje u odnosu prema istom mjesecu lani.
S druge strane, još tijekom lanjskog prosinca sve je bilo više-manje idilično – tijekom tog mjeseca put do kupca pronašlo je 2412 vozila, što je rast od 12,4 posto u odnosu prema prosincu 2017.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Po clanku ispada da se uvoze vozila starosti 15+ godina, a da je u Hrvatskoj prosjek starosti vozila 4-5 godina.
A zasto bi kupovao novi auto kojem za 4-5 godine padne cijena skoro 50%, a prakticno nov auto ako polovni kupujes da nije izrauban previse. A linije auta unazad 7-8 godina su i dalje top
Na Alfa Romeo Breru 2.4 Jtd plaćenu u Milanu 5600 eur mi obračunali još 34 000 kn poreza. Nije bilo druge nego ju vratiti nazad u salon i zamijeniti za Škodu Rapid.
Uključite se u raspravu