U svijetu je krajem prošle godine oslabilo povjerenje potrošača, pri čemu je više od 60 posto anketiranih izjavilo da u idućih 12 mjeseci neće biti dobro vrijeme za kupnju, a među najpesimističnijima su hrvatski potrošači, pokazalo je danas objavljeno istraživanje konzultantske tvrtke Nielsen.
Zabrinutost zbog američkog proračuna, koja je u međuvremenu popustila, kao i brige oko krize u eurozoni pritiskale su povjerenje potrošača u posljednjem tromjesečju 2012. godine. Čak 63 posto ispitanika izjavilo je da nije dobro vrijeme za kupnju u idućih 12 mjeseci, a najviše su potrošnji neskloni Europljani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu