Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Ovo je trenutno marketinški loše za Hrvatsku’

Autor: Poslovni.hr
30. lipanj 2023. u 08:05
Podijeli članak —
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Ako se previše oslonite samo na jedan element onda ste kao destinacija u problemu.

Direktorica turističke zajednice Ivana Alilović i direktor Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula u Klimatskoj budućnosti Tee Blažević govorili su o osnaživanju kontinentalnog turizma, piše N1.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Grula govori o podacima Svjetske turističke organizacije koji kažu da čak 80% stanovništva želi posjećivati održive destinacije. “Spremni su i 20% više platiti za usluge iste vrste ako destinacija vodi računa o održivosti. Ovo je trenutno marketinški loše za Hrvatsku. To su generalno neki pikovi koji slažu jednu sliku o Hrvatskoj. Uvijek će neke sredine ili pojedinci tražiti za sebe nešto više bez ulaganja u kvalitetu. Mi smo se u Međimurju 20 godina borili da nas prepoznaju kao destinaciju koja nudi visoku kvalitetu i fer cijenu. Mi nudimo zaista kvalitetan mix healthnessa, wellnessa i zdravog odmora, dobre prehrane, zatim gastronomije koja je naša autentična međimurksa sa visokokvalitetnom međimurskom cestom. Mnogi se iznenade kad kažem da je Međimurska županija druga u Hrvatskoj po omjeru zaštićene prirode u odnosu na ukupnu površinu, a znamo da je najnaseljenija po kvadratnom metru. Nudimo i kulturnu ponudu kroz naše muzeje i aktivan odmor s biciklističkim stazama. To je naš mix. Ako se previše oslonite samo na jedan element onda ste kao destinacija u problemu”.

Direktorica turističke zajednice Ivana Alilović i direktor Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula u Klimatskoj budućnosti Tee Blažević govorili su o osnaživanju kontinentalnog turizma, piše N1.

Grula govori o podacima Svjetske turističke organizacije koji kažu da čak 80% stanovništva želi posjećivati održive destinacije. “Spremni su i 20% više platiti za usluge iste vrste ako destinacija vodi računa o održivosti. Ovo je trenutno marketinški loše za Hrvatsku. To su generalno neki pikovi koji slažu jednu sliku o Hrvatskoj. Uvijek će neke sredine ili pojedinci tražiti za sebe nešto više bez ulaganja u kvalitetu. Mi smo se u Međimurju 20 godina borili da nas prepoznaju kao destinaciju koja nudi visoku kvalitetu i fer cijenu. Mi nudimo zaista kvalitetan mix healthnessa, wellnessa i zdravog odmora, dobre prehrane, zatim gastronomije koja je naša autentična međimurksa sa visokokvalitetnom međimurskom cestom. Mnogi se iznenade kad kažem da je Međimurska županija druga u Hrvatskoj po omjeru zaštićene prirode u odnosu na ukupnu površinu, a znamo da je najnaseljenija po kvadratnom metru. Nudimo i kulturnu ponudu kroz naše muzeje i aktivan odmor s biciklističkim stazama. To je naš mix. Ako se previše oslonite samo na jedan element onda ste kao destinacija u problemu”.

Autor: Poslovni.hr
30. lipanj 2023. u 08:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close