‘Ovo je trenutno marketinški loše za Hrvatsku’

Autor: Poslovni.hr , 30. lipanj 2023. u 08:05
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Ako se previše oslonite samo na jedan element onda ste kao destinacija u problemu.

Direktorica turističke zajednice Ivana Alilović i direktor Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula u Klimatskoj budućnosti Tee Blažević govorili su o osnaživanju kontinentalnog turizma, piše N1.

Grula govori o podacima Svjetske turističke organizacije koji kažu da čak 80% stanovništva želi posjećivati održive destinacije. “Spremni su i 20% više platiti za usluge iste vrste ako destinacija vodi računa o održivosti. Ovo je trenutno marketinški loše za Hrvatsku. To su generalno neki pikovi koji slažu jednu sliku o Hrvatskoj. Uvijek će neke sredine ili pojedinci tražiti za sebe nešto više bez ulaganja u kvalitetu. Mi smo se u Međimurju 20 godina borili da nas prepoznaju kao destinaciju koja nudi visoku kvalitetu i fer cijenu. Mi nudimo zaista kvalitetan mix healthnessa, wellnessa i zdravog odmora, dobre prehrane, zatim gastronomije koja je naša autentična međimurksa sa visokokvalitetnom međimurskom cestom. Mnogi se iznenade kad kažem da je Međimurska županija druga u Hrvatskoj po omjeru zaštićene prirode u odnosu na ukupnu površinu, a znamo da je najnaseljenija po kvadratnom metru. Nudimo i kulturnu ponudu kroz naše muzeje i aktivan odmor s biciklističkim stazama. To je naš mix. Ako se previše oslonite samo na jedan element onda ste kao destinacija u problemu”.

Komentirajte prvi

New Report

Close