Ovo je najkvalitetniji šoping centar po izboru Hrvata

Autor: Poslovni.hr , 28. veljača 2013. u 09:39
Guliver/Thinkstock

Predmetno anketiranje je provela švicarska kuća ICERTIAS putem Interneta na 1.200 ispitanika, hrvatskih građana.

Hrvatski potrošači i danas smatraju City Center one vodećim shopping centrom kada je riječ o ukupnoj kvaliteti ponude i usluge. Pokazalo je to najnovije istraživanje QUDAL iz siječnja ove godine u kojem je City Center one zadržao titulu najkvalitetnijeg hrvatskog shopping centra, te tako ponovo osvojio prestižnu nagradu za kvalitetu – QUDAL (QUality meDAL) – s maksimalnih pet zvjezdica za kvalitetu – ovoga puta za godinu 2013./2014., stoji u priopćenju za medije.

Predmetno anketiranje je provela švicarska kuća ICERTIAS putem Interneta na 1.200 ispitanika – hrvatskih građana, korisnika interneta, starijih od 15 godina, a po prvi puta je za Shopping Centre istraživanje bilo podijeljeno u više podkategorija.

Najnovije istraživanje QUDAL pokazuje da je City Center one kvalitetom ispred konkurencije u pet ispitanih podkategorija: ponuda odjeće, ponuda obuće, ponuda modnih dodataka i nakita, ponuda artikala za bebe i djecu te ponuda artikala vezanih uz telekomunikacije, elektroniku i kućanske uređaje i aparate.

Zanimljivo je ove najnovije rezultate QUDAL istraživanja usporediti s onima iz proteklih godina. Naime, QUDAL istraživanje iz rujna 2011. (CATI metoda, opća populacija RH, istraživanje GfK) pokazivalo je da su hrvatski građani tada davali najveće ocjene za kvalitetu – kada je riječ o velikim shopping centrima u Hrvatskoj upravo City Centru one.

Mišljenje hrvatskih potrošača se očito od tada nije znatnije promijenilo pa su ponovno, i ove godine, City Center one stavili na prvo mjesto kada se radi o njihovom iskustvu, zadovoljstvu i percepciji kvalitete koju nude shopping centri u cijeloj Hrvatskoj.

Podsjećamo, osim dvostrukog priznanja za kvalitetu, City Center one apsolutni je pobjednik i u kategoriji shopping centra s najboljim omjerom kvalitete i cijene – Best Buy Award. Tako je nakon istraživanja za 2010/2011 City Center one dobitnik te prestižne nagrade i za sezonu 2012/2013.

U ovom istraživanju provedenom od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, ispitanicima odgovori nisu bili sugerirani te su oni sami navodili tržišna imena za koja smatraju da su "shopping centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete". 

Komentirajte prvi

New Report

Close