Ovaj japanski biznismen misli da ponuda većine trgovaca u RH izgleda kao u vrijeme komunizma

Autor: Nikolina Buljan (VLM) , 07. studeni 2012. u 14:34
Cristian Cring s Ljerkom Puljić (Agrokor), Foto: PXL

Cristian Cring, potpredsjednik Japan Tobacco International Adriatica, gostovao je na konferenciji u Zagrebu.

Cristian Cring, potpredsjednik Japan Tobacco International Adriatica, koji je  u srijedu u Zagrebu sudjelovao kao gost jednog od panela na konferenciji "Tržišno natjecanje u Hrvatskoj – Europska perspektiva“  ocijenio je kako ponuda hrvatskih trgovaca izgleda kao u vrijeme komunizma, odnosno da imaju proizvode samo jednog proizvođača. 

>>> Spevec otkrila što smatra najvećim zlom na tržištu

„Potrošači u Hrvatskoj nemaju izbora. Turisti tako ne mogu naći brendove cigareta koje vole, a da bi ih našli ponekad moraju hodati  i do dva kilometra“, rekao je Cring. Dodao je kao se Japan Tobacco nakon odlaska iz Hrvatske 2002. godine, prije dvije i pol godine odlučio vrtatiti iz razloga što je država ukinula ograničavajuće stavke u zakonu vezane uz oporezivanje koje su do tada išle na ruku drugoj tvrtki, time aludirajući na Adrisove duhanske pogone.

Odgovor na ove optužbe Cringu je dala Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Uprave Agrokora koja smatra da hrvatski potrošači imaju izbora, posebice kada je o Konzumu riječ. Spomenula je kako Agrokoru nije u cilju protežirati ni jednog proizvođača duhanskih proizvoda jer oni od toga nemaju koristi, a tako je, tvrdi, i u slučaju drugih proizvoda koji se mogu pronaći na prodajnim mjestima te tvrtke. Kao primjer je navela i Nestelove proizvode. "Mi imamo proizvodnju sličnu Nestleovoj, pa se ipak na našim policama Nestle nalazi na jako dobroj poziciji. Oni su prepoznati na globalnoj razini i njihovi proizvodi se dobro prihvaćaju i u Hrvatskoj pa nema razloga zašto Nestle ne bi bio dobro pozicioniran i u Konzumu“, spominje Puljić.

Svi panelisti složili su se kako u provedbi zaštite tržišnog natjecanja u Hrvatskoj veliku ulogu ima Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja koja u svojim ostvarenjima lider u regiji. 

Konferenciju "Tržišno natjecanje u Hrvatskoj – Europska perspektiva" organizirala Američka gospodarska komora u Hrvatskoj pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close