Dok Jadran ove godine plače i zbraja minuse zbog svibanjskih kiša, srpanjske rupe, rasporeda praznika, visokih poreza i nedostatka kadrova, terme na kontinentu kao da nisu u Hrvatskoj.
Rade cijelu godinu, ulažu, nemaju probleme s kadrovima, ostvaruju plus u rezultatima i prihodima, pa i do 20 posto. Ljeto je i za njih najjača sezona, ali o njoj ne ovise koliko njihove kolege na moru, a za razliku od hrvatskog morskog turizma, njihov proizvod vrlo je konkurentan u odnosu na okolne zemlje koje razvijaju wellness i spa u kombinaciji s kongresnom ponudom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu