Otok Obonjan već ove ljetne sezone tijekom osam tjedana planira ugostiti prve posjetitelje te im ponuditi sveobuhvatnu uslugu kreiranu na kreativnoj i holističkoj razini ponude, jedinstvene u ovom dijelu svijeta. Razina usluge temeljiti će se na najkvalitetnijim sadržajima iz područja umjetnosti, glazbe, gastronomije i wellnessa.
Projekt Obonjan kreće s radom zahvaljujući partnerstvu između jednog od vodećih glazbenih promotora iz Velike Britanije – tvrtke Soundchannel, te operativne kompanije Gratiosus i turoperatora CMT. Da podsjetimo, tijekom prve sezone planirano je ostvarenje oko 100.000 noćenja na području Obonjana i grada Šibenika. U narednim godinama ti će rezultati dodatno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu