Hrvatska je vrlo popularna destinacija u skandinavskim zemljama pa se gosti vole vraćati, a kao razlog navode dobar omjer dobivenog i uloženog, izlete, prirodu, čisto more, dobru hranu i kratak let do odredišta. Velik broj gostiju vraća se u iste smještajne jedinice iz godine u godinu, a veliku popularnost bilježe vile, među ostalim i zbog osobnog kontakta s vlasnicima. Kao najvažnije faktore pri odabiru smještajnih jedinica turisti iz skandinavskih zemalja navode lokaciju, hranu i piće, internet, kao i fitness sadržaje, pokazala je anketa koju među svojim gostima svake godine provodi skandinavski turoperator Kuoni Nordica.
Grupacija Kuoni Nordic svake godine milijun posjetitelja iz Švedske, Norveške, Danske i Finske vodi na destinacije diljem svijeta, a lani je ostvario dobit od 35 milijuna eura. Apollo, dio turističke grupacije Kuoni Nordic, na hrvatskom je tržištu prisutan 10 godina i svake godine bilježi rast, a surađuje isključivo s Atlasom kao tvrtkom za destinacijski menadžment u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu