Premda je glavna sezona piva iza nas, ono se i u ovo doba godine rado konzumira, štoviše ponuda, kvaliteta i raspon pivskih stilova čine to da domaći potrošači u ‘zlatnom’ napitku uživaju kontinuirano. Jedan od onih koji to prepoznaje je i koprivnički Carlsberg Croatia, tvrtka globalnog velikana iz Danske koja je ove godine iskoračila i s novim proizvodima, ostvarivši i bolje rezultate nego lani. Treći pivar po udjelu na tržištu svoju je poziciju očvrsnuo, a o izazovima i prilikama u piv(ar)skom sektoru za Poslovni dnevnik govori predsjednica Uprave Carlsberga Croatia Helle M. Petersen. Danska menadžerica u Hrvatskoj je već tri godine, nakon što je karijeru vodila u Carlsbergu diljem svijeta, a u razgovoru se dotakla i problematike radne snage, popularnosti pivskih brendova, sigurnosti i zdravlja radnika, investicijama…
Glavni dio pivske sezone je prošao, jesen je u jeku, kakvi su dosadašnji rezultati u 2019., jeste li zadovoljni?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu