Gledajući društvene mreže, Twitter, Facebook i blog zastupljeni su s prilično ujednačenim brojem rezultata, a manji broj objava pripada forumima i Youtube-u. Croatia osiguranje uvjerljivi je lider prema udjelu u rezultatima u definiranom razdoblju sa spominjanjem u gotovo svakoj četvrtoj objavi. Zatim slijede Jadransko, Allianz i Triglav osiguranje, dok se na Euroherc, Sunce, Agram Life i UNIQA osiguranje odnosi relativno nizak broj rezultata u usporedbi s prethodno navedenim tržišnim konkurentima.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu