Orbico – najveća privatna kompanija na prostoru bivše države i distributer globalnih brendova koji se promaknuo u europskog lidera distribucije kozmetike i robe široke potrošnje, u vrtlogu je procesa informatičke konsolidacije.
U kompaniji u vlasništvu Branka Roglića tumače da je upravo taj proces sada ključan za poslovanje koje se zbog sveprisutnije digitalizacije odvija u znaku visokih stopa rasta web trgovine. No, dodaju da su najsuvremenije trendove u trgovini ugradili kroz strateške odluke još prije nekoliko godina jer se u perspektivi se očekuje slična zastupljenost klasične trgovine i web shopa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu