Još u travnju 2015. hrvatska zastupnica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača Biljana Borzan je pismenim putem upozorila Komisiju na potrebu ostvarenja jezične ravnopravnosti na servisima Europske komisije prije uspostave europske platforme za rješavanje online sporova.
"Moju inicijativu poduprla je i Europska mreža za ravnopravnost jezika (ELEN) koja tvrdi čak 290 milijuna građana ne može pristupiti servisima Europske komisije zbog jezičnih barijera. Zato sam posebno sretna što je Europska komisija uspostavila servis za online pritužbe i na hrvatskom jeziku, premda ne u rokovima koji su prvotno bili određeni", kazala je Borzan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu