Internet je postao uvjerljivo najdominantniji u pretraživanju turističkih destinacija i bukiranju različitih usluga, i zbog toga svi koji rade u turizmu trebaju biti iznimno prisutni na internetu i proizvoditi kvalitetne sadržaje. Toga još uvijek nije svjestan značajan dio hrvatskih turističkih djelatnika koji nisu napravili ni web stranice, istaknuo je Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju povodom konferencije Think Travel with Google održane u Dubrovniku.
Radi se o prvoj turističkoj konferenciji u Hrvatskoj posvećenoj online marketingu i reputaciji turizma, koja je okupila predstavnike turističkih zajednica, konzultante i poduzetnike u turizmu i vezanim industrijama. Google je konferenciju iskoristio da predstavi vlastite alate za efikasnije oglašavanje, ali i podigne svijest o važnosti ulaganja u online segment poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu