Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.
Želimo istaknuti važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažemo da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bismo time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve distrupcije. Na taj način svi doprinosimo održanju gospodarskih aktivnosti u Republici Hrvatskoj, ali i podržavamo hrvatske medije u vrlo važnoj zadaći istinitog, odgovornog i pravodobnog informiranja. To je tim važnije kada znamo da se u ovoj krizi više nego ikad raznim kanalima šire lažne vijesti i opasne dezinformacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kako smo se (svi!) samo u roku od nekoliko tjedana okrenuli 180 stupnjeva – iz slavljenja ‘nezaustavljive’ globalizacije u totalne lokal patriote i nacionaliste :). Sto je sljedece – hoce li nam Apple reci da ipak mogu (i zele) proizvoditi iPhone u Americi?
Uključite se u raspravu