Odvjetnica o aferi Dieselgate: “Vjerujem kako će hrvatski kupci dobiti odštetu”

Autor: Poslovni.hr , 18. lipanj 2020. u 11:22
Foto: Reuters

Što se tiče hrvatskih kupaca spornih vozila nakon ove kolektivne tužbe mi sada pripremamo i iznalazimo rješenje za daljnje pravne korake, kazala je Budimir.

U Hrvatskoj je uhićen bivši top menadžer Volkswagena Axel Eiser zbog afere Dieselgate.

Eiser je 9. lipnja vozio na ljetovanje iz Slovenije u Hrvatsku. Na graničnom prijelazu Kaštel, hrvatska policija shvatila je da za njim postoji tjeralica Interpola jer su njegovo izručenje prije nekoliko mjeseci zatražile Sjedinjene države. Priveden je u Istri i trenutačno je u Puli u ekstradicijskom pritvoru. Ni Volkswagen ni Audi zasad nisu komentirali uhićenje, piše RTL.

Eiser je bio uključen iz 2015. godine, kada je Folcvagen priznao da je varao na testovima količine ispušnih plinova. To je pokrenulo niz tužbi koje su njemačkog proizvođača koštale više od 30 milijardi eura. Brojna suđenja još uvijek traju, a i hrvatski vlasnici Golfa i ostalih hit modela udružili su se i trenutno još uvijek čekaju presude.

Kako stoje njihove tužbe, kolike su im šanse za odštetu, za Direkt je otkrila odvjetnica Sandra Budimir čiji odvjetnički ured predstavlja 900 hrvatskih kupaca.

”Dakle radi se o kolektivnoj tužbi protiv Volkswagena koja je pokrenuta u Njemačkoj. Preko našeg ureda uključeno je preko 900 hrvatskih kupaca. Što se tiče hrvatskih kupaca spornih vozila nakon ove kolektivne tužbe mi sada pripremamo i iznalazimo rješenje za daljnje pravne korake. U tom smislu u prilog nam idu i dosadašnje odluke njemačkih sudova pogotovo odluka vrhovnog suda Njemačke koja je donesena u svibnju i koja je potvrdila odgovornost Volkswagena za prijevaru koju je učinio svojim potrošačima te način na koji se potrošači obeštećuju”, kaže Budimir.

Odvjetnica je uvjerena kako će hrvatski kupci dobiti odštetu.

”Hrvatski potrošači još uvijek imaju šanse za odštetu, i putem individualnih tužbi, sada pripremamo uvjete za to. Interesantno je da se priča nastavlja, nakon prve prijevare krenuli su s drugom, nastavili su ugrađivati kojekvakve lažne softvere i motore, Dieselgate II. je na pomolu”, zaključuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close