Od toga su strani turisti ostvarili 126.000 dolazaka (+22%) i 377.000 noćenja (+21%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 17% te u noćenjima za 12%.
Dobri rezultati ostvareni u siječnju posljedica su snažne promocije pred sezone te raznolike turističke ponude s naglaskom na događanja. „Hrvatska turistička zajednica kontinuirano provodi marketinške kampanje koje za cilj imaju pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Uspješno je provedena zimska brand kampanja, a uskoro na tržištima diljem svijeta krećemo s provedbom promotivne kampanje za predsezonu koja će biti aktivna do kraja ožujka. Pozitivan efekt na turistički promet u siječnju imala su događanja poput Snježne kraljice na Sljemenu ili europskog rukometnog prvenstva održanog u četiri hrvatska grada“, izjavio je direktor Staničić, najavivši skorašnje raspisivanje programa Hrvatske turističke zajednice za dodjelu potpora događanjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu