Međunarodni sajam prehrambene industrije Anuga u Kölnu svake druge godine središte je okupljanja predstavnika prehrambene industrije iz cijeloga svijeta, a na ovogodišnjem je zanimljiv nastavak dobila uspješna priča pekarnice Kroštula.
Vlasnik Karlo Vulin i sestra Đina nastupili su s novim brendom Boogie, provučenim i u imenu “ugostiteljskog objekta i laboratorija za razvoj proizvoda” BoogieLab, otvorenog u Zagrebu. Na Anugi su predstavljeni u zoni inovacija, s asortimanom pod sloganom “smrznuta artisan pekarnica”, a prvi kontejneri njihovih smrznutih proizvoda već su otišli u Njemačku, Nizozemsku i na Cipar.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu