Usprkos kontroverzama njegova čelništva, zagrebački GNK Dinamo, kako se klub službeno zove, jedna je od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj čiji godišnji prihod se mjeri u stotinama milijuna kuna.
Marketinška prava
Iako precizne službene podatke vjerojatno još neko vrijeme nećemo znati (prodaja igrača, sponzorski ugovori, zaštita brenda…), ono što klub zaradi od Uefe je manje-više transparentno. Ovogodišnjim ulaskom u Ligu prvaka, koja je s budžetom od 2,06 milijardi eura bogatija nego ikad dosad, Dinamo je već inkasirao gotovo 25 milijuna eura za sebe te po tri milijuna kuna za svaki od devet klubova u Hrvatskoj nogometnoj ligi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu