Nove trošarine na motorna vozila neće potaknuti kupnju novih, nego uvoz polovnih automobila, ocjenjuju trgovci i prometni stručnjaci, prognozirajući da će prodaja novih automobila u Hrvatskoj sljedeće godine usporiti u usporedbi s ovom.
Prihvaćene izmjene Zakona o posebnom porezu na motorna vozila donose komponentu oporezivanja na temelju emisije ugljičnog dioksida (CO2). Tako će se posebni porez od 1. siječnja 2017. godine utvrđivati na temelju emisije CO2 izražene u gramima po kilometru, prodajne cijene vozila, snage i obujma motora i razine emisije ispušnih plinova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hvala na prijevodu.
Posebni porez za rabljena vozila plaćat će se u iznosu ostatka posebnog poreza utvrđenog prema postotku pada vrijednosti motornog vozila na tržištu u Hrvatskoj.
Bi li netko bio toliko dobar da ovo prevede na hrvatski?
pa umanjit će ti se porez na polovno smeće koje ćeš dovesti u hrvatsku da dodatno zagadiš ovaj već zagađeni zrak smdrljivim njemačkim poluproizvodima iz VAG koncerna, za umanjenu vrijednost vozila zbog starosti. pretpostavljam prema katalogu CVH gdje auto kojeg platiš 10.000 eura vrijedi odjednom 15.000 eura kad ti nešto trebaš platiti, a 7.000 eura kad ti osiguranje treba nešto platiti.
Posebni porez za rabljena vozila plaćat će se u iznosu ostatka posebnog poreza utvrđenog prema postotku pada vrijednosti motornog vozila na tržištu u Hrvatskoj.
Bi li netko bio toliko dobar da ovo prevede na hrvatski?
Uključite se u raspravu