Spoj dugogodišnje tradicije, iskustva u plovidbi i stalnih ulaganja u modernizaciju čini Jadroliniju ne samo stabilnim partnerom u prometnoj infrastrukturi Hrvatske, već i tvrtkom od strateške važnosti za razvoj turizma i gospodarstva RH. Dok pažljivo čuva nasljeđe, Jadrolinija gleda i prema budućnosti, uvodeći inovacije u floti, digitalizaciju poslovanja i moderne usluge za putnike.
Iako je 2025. donijela izazove, poslovanje Jadrolinije bilježi uspješne rezultate. U prvih devet mjeseci bijela flota prevezla je oko 9,5 milijuna putnika i 2,8 milijuna vozila, uz rast broja vozila od 2% u odnosu na 2024. Najveći doprinos ostvarile su Jadrolinijine posade, čiji rad i predanost osiguravaju stabilnost i kvalitetu usluge zbog koje je tvrtka prepoznata.
U 2026. Jadroliniju očekuju značajni noviteti – od međunarodnih linija, sklapanja strateških partnerstava i planova vezanih za zelenu tranziciju do digitalizacije. Uz ključnu ulogu u povezivanju hrvatskih otoka s kopnom, Jadrolinija njeguje i dugu tradiciju međunarodne plovidbe. “Dalmacija”, perjanica Jadrolinijine flote, koja je preuzela plovidbu na liniji Dubrovnik – Bari, podigla je iskustvo putovanja na novu razinu i otvorila novo poglavlje međunarodne plovidbe za Jadroliniju.
U 2026. brod Dalmacija preuzet će i cjelogodišnju liniju Split – Ancona, uz nastavak održavanja sezonske veze Dubrovnik – Bari. Strateški cilj Jadrolinije u 2026. i dalje je jačanje flote i snažan iskorak prema održivosti. Nastavlja se intenzivna suradnja s Međunarodnom financijskom korporacijom (IFC), članicom Grupacije Svjetske banke, kao potencijalnim partnerom u obnovi flote i potpori značajnim ulaganjima.
Ta je inicijativa ključni dio strateškog razvoja Jadrolinije i njezine predanosti održivoj budućnosti. Investicija će ubrzati zelenu tranziciju, zamjenjujući najstarije brodove modernim, pogonjenim alternativnim izvorima energije. Suradnja s IFC-om važna je prekretnica za Jadroliniju i za hrvatski pomorski promet u cjelini.
Uz modernizaciju flote, Jadrolinija radi i na digitalizaciji koja obuhvaća kako interne procese poslovanja, tako i razvoj novih alata usmjerenih na putnike. Uz novu web stranicu i mobilnu aplikaciju s poboljšanim funkcionalnostima, razvijaju se i dodatni digitalni alati koje Jadrolinija namjerava predstaviti do početka sezone 2026. godine. Riječ je o uvođenju AI rješenja – chatbot asistenta za putnike, koji će biti dostupan putem WhatsAppa i web stranice te će pružati podršku u planiranju putovanja.