Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Obradović-Mazal: Očekivali smo drugačiji rezultat, čekamo službene rezultate

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. siječanj 2015. u 19:37
Podijeli članak —
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Ustvrdila je da je izlaznost kao i motiviranost uistinu velika, ali i da je velika izlaznost sugerirala prednost njihovog kandidata.

Tamara Obradović-Mazal, voditeljica kampanje predsjedničkog kandidata Ive Josipovića, rekla je u nedjelju nakon prvih izlaznih anketa prema kojima u drugom krugu izbora HDZ-ova kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović vodi s prednošću od gotovo tri posto, da su u njihovom stožeru očekivali drugačiji rezultat, no da treba pričekati službene rezultate DIP-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Po izlaznim anketama u našem stožeru očekivali smo drugačiji rezultat, a naš kandidat je čovjek koji je ponudio konkretan program, jedini koji je svojim građanima ponudio konkretne reforme. Velik dio građana, barem po izlaznim anketama dalo je povjerenje Josipoviću. Pričekat ćemo i službene rezultate DIP-a, no u ovom trenutku brojke su takve kakve jesu", rekla je za RTL Obradović-Mazal.

Tamara Obradović-Mazal, voditeljica kampanje predsjedničkog kandidata Ive Josipovića, rekla je u nedjelju nakon prvih izlaznih anketa prema kojima u drugom krugu izbora HDZ-ova kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović vodi s prednošću od gotovo tri posto, da su u njihovom stožeru očekivali drugačiji rezultat, no da treba pričekati službene rezultate DIP-a.

"Po izlaznim anketama u našem stožeru očekivali smo drugačiji rezultat, a naš kandidat je čovjek koji je ponudio konkretan program, jedini koji je svojim građanima ponudio konkretne reforme. Velik dio građana, barem po izlaznim anketama dalo je povjerenje Josipoviću. Pričekat ćemo i službene rezultate DIP-a, no u ovom trenutku brojke su takve kakve jesu", rekla je za RTL Obradović-Mazal.

Ustvrdila je da je izlaznost kao i motiviranost uistinu velika, ali i da je velika izlaznost sugerirala prednost njihovog kandidata.

Morali smo, istaknula je, zbog velikog vala negativne kampanje koju je Ivo Josipović i osobno doživio, kao i cijela jedna opcija koja ga podržava, tome prilagoditi i svoju retoriku.

Izlazne ankete koje je za sve tri nacionalne televizijske kuće provela agencija Ipsos Puls pokazale su da je Grabar Kitarović osvojila 51,40 posto glasova, a Josipović 48,60 posto g

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. siječanj 2015. u 19:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close