Investitori u Projekt Obonjan u treću sezonu ulaze pod teretom negativnih kritika gostiju koji im zamjeraju nisku razine usluge i nejasan koncepta resorta, što se trenutno odražava i sporijim bukingom sezone.
Kako u svojim ocjenama navode gosti Obonjana na portalima TripAdvisor i Booking.com, umjesto idilične, održive i odmorišne destinacije koju su očekivali naišli su na lošu organizaciju i osoblje, uz besane noći zbog partijanja te visoke cijene koje, smatraju, nisu odgovarale usluzi. Usto, šibenska oporba optužuje vlasnike koncesije da ne ispunjavaju financijske uvjete ugovorene s Gradom, što je gradonačelnik Željko Burić u međuvremenu demantirao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu