Obnovom pruge do turističkog oživljavanja centra Istre

Autor: Suzana Varošanec , 15. travanj 2021. u 22:00
Cilj je modernizirati 91 km dionice od slovenske granice do Pule/DUŠKO MARUŠIĆ/PIXSELL

Cilj je modernizirati 91 km dionice od slovenske granice do Pule.

S potpisivanjem Sporazuma o izradi studijske dokumentacije za obnovu i modernizaciju željezničke pruge R101 Državna granica – Buzet – Pula, ostvaruju se nove mogućnosti za modernizaciju ovog prometnog pravca, no ukupno gledano to znači i veće izglede za turističku revitalizaciju centralne Istre kroz nove vrste prometa.

Za navedenu dotrajalu prugu dužine 91 km koja prolazi kontinentalnim dijelom Istre – od državne granice sa Slovenijom do grada Pule, studijska dokumentacija obuhvaća izradu idejnih rješenja, studije isplativosti, analize troškova i koristi, kao i osvrt na utjecaj predloženog zahvata na okoliš.

Tako će se sagledati potrebe i mogućnosti modernizacije, analizirati prihvatljive opcije i ulaganja u odnosu na planiranu prometnu potražnju te će ista poslužiti kao podloga za daljnju razradu projekta i prijavu za potencijalno sufinanciranje EU-a.

Kao supotpisnik ovog Sporazuma s HŽ Infrastrukturom, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, kad je posrijedi daljnji razvoj Istre, najveće težište stavlja na razvojne projekte u slopu kojih je i dovršetak Istarskog ipsilona i izgradnja druge cijevi tunela Učka.

Novim sporazumom kao korak dalje, pak, formalno započinje modernizacija željezničke infrastrukture na području Istarske županije, ciklus koji je najavljen kroz obnovu pruge L213 Lupoglav – Raša i uspostavu prometa do Luke Bršica s Lučkom upravom Rijeka.

Komentirajte prvi

New Report

Close