Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) objavila je rezultate ispitivanja PISA, testiranja znanja i vještina učenika u prirodoslovlju, matematici i pismenosti.
Najbolje rezultate na PISA-i do sada su postizale zemlje posve različitih kultura kao što su Južna Koreja, Kanada, Finska, dok anglosaksonske zemlje kao što su SAD i Ujedinjeno Kraljevstvo baš i ne briljiraju. U zadnjem ispitivanju 2016., azijske zemlje, na čelu sa Singapurom, bile su najbolje. Hrvatska je tada zauzela loše 36. mjesto od 72. U području matematičke pismenosti Hrvatska se 2015. pozicionirala na 41. mjestu, a na skali čitalačke pismenosti na 31. mjestu s ostvarenih 487 bodova.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Znači preostaje nam i dalje plaćanje instrukcija ako želimo budućnost svojoj djeci. Crni labudovi opet izdominirali.
Učenik mora učiti, ako neće- dobit će lošu ocjenu. To se ne događa zbog napada roditelja i anonimnih likova kao Tovarish, avax10, bug0, zesko…: prijete prof. i ANONIMNO prijavljuju Ministarstvu. Znači sustav primarno kriv za rezultate, a ne prof.
tvoja učiteljica hrvatskog, trebala je kod tebe poraditi više na čitanju s razumijevanjem, zesko je napisao nešto sasvim suprotno,
po svojoj djeci vidim da nemaju dovoljno znanja za određenu ocjenu u poređenju s negdašnjim kriterijima, znači da ih puštaju,
zašto to rade ?
da prikriju svoj nerad i neaktivnost, o takmičenjima i vannastavnim aktivnostima, neću ni govoriti, time se samo još rijetki bave
Učenik mora učiti, ako neće- dobit će lošu ocjenu. To se ne događa zbog napada roditelja i anonimnih likova kao Tovarish, avax10, bug0, zesko…: prijete prof. i ANONIMNO prijavljuju Ministarstvu. Znači sustav primarno kriv za rezultate, a ne prof.
A tako trebaju se kretati i primanja,,, kad padaju/rastu po rezultatima svima generalno,,,
+ dodatno po razredu i profesoru na državnom maturi, ako je razred iz određenog predmeta imao odlične rezultate, učitelju sljedećih 12 mjeseca extra bonus ili koeficijent. ako su ispodprosječni, onda imaju malus na koeficijent.. i nema rasta plaće sa godinama nego sa rezultatima.
Ako je profesor sa učenicima bio na državnom, županijskom, ili svjetskom natjecanju, i osvojio neku nagradu, to se dodatno nagrađuje sa bonusom na koeficijent za sljedećih 12 mjeseci… šta je to problem složiti i smisliti ??? Ili moraju svi imati iste plaće, neovisno dali imaju super rezultate učenici sa kojima rade ili im je svejedno
Uključite se u raspravu