Provedba skupog i zahtjevnog projekta revitalizacije četiri šibenske tvrđave, jedno od ključnih rješenja uvođenja novih sadržaja te brendiranja grada koji će produžiti turističku sezonu, stigla je do polovice puta, a najzahtjevniji dio tek se očekuje.
Nakon obnove svetog Mihovila, koja se već u prvoj godini pokazala dobrim pogotkom u turističkom smislu, ove godine Šibenik je dočekao obnovu tvrđave Barone, i to sa štihom moderne multimedije koja je postala nezaobilazna u muzejskom biznisu, a u nadolazećem razdoblju slijede zapravo dva najskuplja projekta, obnova tvrđave Sveti Ivan te Svetog Nikole, otočne utvrde na pomorskom dobru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.1600 stranica dokumentacije Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU!!!
Kakav suludi birokratski burden. Da je to barem garancija uspješnosti EU projekata, ali nije.
Šibenčanima respekt!
Znači, nešto u stilu muzeja u Krapini…..to će biti fenomenalno, zanimljivo turistima, oni su
ovisni o takvim spoznajama o povijesti civilizacije i povijesti kulture naroda,…
Ne možemo se dočekati…..samo hrabro naprijed Šibenčani !!!
Uključite se u raspravu