U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena u nedjelju 8. ožujka, konzultantska tvrtka PwC (koja je 2. od 12 najutjecajnijih brandova na svijetu i 1. najutjecajniji brand među pružateljima konzultantskih usluga po istraživanju tvrtke Brand Finance), provela je istraživanje na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995. godine) iz 75 zemalja svijeta.
Najvažniji rezultati istraživanja (pod nazivom: The female millennial: A new era of talent) su sljedeći:

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu