Među javne istupe koji bi mogli povrijediti ugled Hrvatske radiotelevizije, u novi Etički kodeks za novinare i kreativno osoblje HRT-a, koji je objavljen danas, ubačeno je i istupanje putem društvenih mreža, kao novog medija za eventualne zabranjene razmjene mišljenja.
U tekstu novog Kodeksa, kako neslužbeno doznaje Poslovni.hr, tako je među ostalim zabranjeno da novinari i kreativno osoblje u svom radu i javnim istupima na društvenim mrežama ističu političku, svjetonazorsku, gospodarsku, vjersku ili bilo koju drugu pripadnost ili sklonost, koja bi objektivno mogla stvoriti dojam o njihovoj nesamostalnosti ili neobjektivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu