Magazin Poslovna 2023
Poslovna 2023.

Novim strateškim pristupom do potpunog oporavka turizma u 2023.

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Kristjan Staničić
15. prosinac 2022. u 22:00
Kristjan Stanicic, direktor HTZ-a/Filip Brala

Prema trenutnim pokazateljima sustava eVisitor, Hrvatska je tijekom ove izazovne godine ostvarila 96 posto rezultata noćenja iz rekordne 2019. godine, čime smo potvrdili status jedne od vodećih destinacija Mediterana. Osim vrlo dobre tržišne pozicije i percepcije naše zemlje na inozemnim tržištima, navedeno pokazuje i snagu hrvatskog turističkog sektora koji se već u ovoj godini gotovo u potpunosti vratio na pretpandemijske razine turističkog prometa.

Vrlo smo zadovoljni i trenutnim ostvarenjima u posezoni, jer naš dugoročni cilj podrazumijeva pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije koja svoju ponudu temelji na održivosti i kvaliteti.

Očekujemo da će upravo iduća godina biti ta u kojoj će naša zemlja potvrditi potpun oporavak turizma, a da bismo to i ostvarili provodit ćemo niz promotivnih aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao destinacije visoke vrijednosti, a cilj nam je daljnje povećanje potražnje za hrvatskim destinacijama tijekom cijele godine.

Svi ovi pokazatelji jasno potvrđuju snagu cjelokupnog turističkog sektora i naših turističkih djelatnika, kao i snažno javno-privatno partnerstvo koje je bilo od velike važnosti u prevladavanju različitih izazova u posljednje tri godine.

Iduću će turističku godinu obilježiti primjena novih strateških dokumenata hrvatskog turizma, odnosno Strategije razvoja održivog turizma do 2030., kao i Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma do 2026. godine.

Strateški marketinški plan HTZ-a dodatno će unaprijediti našu poslovnu strategiju te će značajan naglasak biti usmjeren prema spomenutoj održivosti, kao i prema jačanju kvalitete usluge, digitalizaciji te prema novom pristupu marketinškim aktivnostima s fokusom na promicanju kvalitete i privlačenju novih ciljnih skupina turista.

Dakle, pred svima nama je još puno posla i još jedna izazovna godina, posebice kada u obzir uzmemo trenutnu geopolitičku te ekonomsku situaciju.

Formulu uspjeha u takvim okolnostima znamo, imamo bogato iskustvo djelovanja u kriznim situacijama te smatram kako Hrvatska ima sve potrebne predispozicije u zadržavanju pozitivnih trendova i ostvarenju svih svojih potencijala.

New Report

Close