Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Novi počeci’ za novi turistički slogan Hrvatske

Autor: Ana Blašković
18. siječanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
'Croatia Full of New Beginnings' slogan je nove kampanje HTZ-a /Web screenshot

HTZ je kampanju počeo u utorak na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu i TikToku.

Do sredine veljače na društvenim mrežama 15 tržišta “vrtjet” će se nova kampanja Hrvatske turističke zajednice “Croatia Full of New Beginnings”, u prijevodu “Hrvatska puna novih početaka” uz ‘hashtag’ #CroatiaWishList2021 s ciljem promocije Hrvatske kroz nove početke i pozitivne želje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

HTZ je kampanju počeo u utorak na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu i TikToku u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

Do sredine veljače na društvenim mrežama 15 tržišta “vrtjet” će se nova kampanja Hrvatske turističke zajednice “Croatia Full of New Beginnings”, u prijevodu “Hrvatska puna novih početaka” uz ‘hashtag’ #CroatiaWishList2021 s ciljem promocije Hrvatske kroz nove početke i pozitivne želje.

HTZ je kampanju počeo u utorak na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu i TikToku u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

“I ovom kampanjom cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima uz predstavljanje manje istraženih lokacija i prijedloga za planiranje odmora u Hrvatskoj čime želimo inspirirati naše pratitelje na mrežama i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja tj. destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja”, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji u 2021. očekuje bolje turističke rezultate od lanjskih.

Najavio je i zasebnu kampanju krajem siječnja koja će komunicirati prednosti Hrvatske kao sigurne destinacije kroz sedam videa, a u veljači kampanju za digitalne nomade s fokusom na SAD, Kanadu, Veliku Britaniju, Irsku i Švedsku.

Autor: Ana Blašković
18. siječanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close