Do sredine veljače na društvenim mrežama 15 tržišta “vrtjet” će se nova kampanja Hrvatske turističke zajednice “Croatia Full of New Beginnings”, u prijevodu “Hrvatska puna novih početaka” uz ‘hashtag’ #CroatiaWishList2021 s ciljem promocije Hrvatske kroz nove početke i pozitivne želje.
HTZ je kampanju počeo u utorak na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu i TikToku u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu