Iako smo još uvijek pretežno ljetna destinacija, ulaganja u sadržaje i promociju Hrvatske kao destinacije koja pruža mnoge druge turističke proizvode polako daju rezultate.
Prije tri godine analize su tako pokazivale da je gotovo 70 posto gostiju u Hrvatsku došlo zbog sunca i mora, no tijekom ove godine to je bio glavni motiv dolaska za oko 63 posto turista, dok su istovremeno ojačali motivi poput posjeta gradovima, uživanja u prirodnoj i kulturnoj baštini. Drugim riječima, sve smo bliže cilju da izmijenimo turistički imidž Hrvatske, otkriva Ratomir Ivičić, direktor glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u razgovoru za Poslovni dnevnik. S Ivičićem smo razgovarali o Brexitu, produljenju sezone, turističkom sloganu Full of life, kao i potrebi rekategorizacije privatnog smještaja za koju se bez rezerve zalaže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hrvatska treba koristiti svoje komparativne prednosti u turizmu, ima ih nekoliko. Hrvatska je bliža od Grčke i Turske i ima čistije more od Italije.Osim blizine aduti Hrvatske u turizmu su: kulturna ponuda, gastronomska pomuda, zdravstvena ponuda i kongresni turizam. Već svi znaju da je Hrvatska jako lijepa zemlja.
Uključite se u raspravu