Nove oznake restorana u kojima je sve 100 posto domaće

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. kolovoz 2019. u 11:03
Foto: Grgo Jelavić / Pixsell

Prve kravate mogle bi biti dodijeljene već tijekom iduće godine, a zamisao je da se tako specijalizira i profilira oko pet posto ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj.

Koordinacija ugostitelja Hrvatske, koja okuplja predstavnike 20-ak udruga, najavljuje za iduću godinu projekt posebnih oznaka za restorane koji će nuditi jela od domaćih proizvoda, pripremljena domaćim kulinarskim tehnikama i u domaćem ambijentu, piše u subotu Večernji list.

Lokali koji će na stol iznositi sto posto hrvatske namirnice dobivat će oznaku tri kravate. Oni koji će se pobrinuti da se u njihovim kuhinjama hrana sprema po domaće četiri, a petu kravatu zaslužit će samo oni koji osmisle interijer inspiriran mikro lokacijom restoran, otkrio je za Večernji predstavnik Koordinacije ugostitelja i vlasnik dvaju zagrebačkih restorana Marin Medak.

Prve kravate mogle bi biti dodijeljene već tijekom iduće godine, a zamisao je da se tako specijalizira i profilira oko pet posto ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj.

Taj sustav oznaka ne bi vrednovao izvrsnost jela, niti ima dodirnih točaka sa sustavom ocjenjivanja i rangiranja restorana kakve imaju Michellin ili slični gastro vodiči, navodi dnevnik.

"Korist je višestruka, ne samo za ugostitelje i proizvođače hrane nego i za gosta, prema kojem se tako nastupa potpuno transparentno, sve će mu biti jasno već na ulazu, a od svega će profitirati i turizam u cjelini", kaže Medak.

Koordinacija ugostitelja Hrvatske trenutno je zaokupljena i formiranjem nacionalne udruge, a prezentacija kompletnog projekta označavanja restorana kravatama, te strategija rada u idućih pet godina najavljena je za Kongres ugostitelja u listopadu. Nezavisna udruga ugostitelja iz koje potiče i inicijativa o oznakama kravata trenutno okuplja dvadesetak ugostitelja koji zapošljavaju više od dvije tisuće ljudi, donosi Večernji list.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Totalna glupost. Mi domaći svi znamo tko ima domaće stvari a to je samo 5% restorana i ne trebaju nam nikakve naljepnice a strance ionako nije briga jel domaće nego da li je ukusno i dobra posluga. Drugo, ti su restorani preskupi za većinu ljudi. Zanimljivo, nikome ne padne na pamet da otvori neku firmu ili tvornicu nego se igraju naljepnicama. Tipično hrvatski.

New Report

Close