Na Poslovnom uzletu grada Gospića poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici su imali priliku poslušati edukacije Ministarstva poljoprivrede na temu plasiranja poljoprivrednih proizvoda na tržište i kako za to dobiti novac iz EU fondova, HBOR ih je naučio kako financirati početak i razvoj poslovanja te na koji način financirati ulaganja u kontinentalni turizam. Saznali su i kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv, kako osvojiti tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku. HGK ih je informirao o načinima razvoja ruralnog i kontinentalnog turizma u Ličko senjskoj županiji, a na edukaciji HT su saznali kako uz Cloud usluge ured može biti tamo gdje ste Vi.
Na edukaciji su saznali kako kada je pitanje o budžetu koji je potrebno izdvojiti da bi kampanje bile uspješne, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem. Kako kaže Krešimir Koružnjak, jedan od stručnih predavača projekta Poslovni uzlet, od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8 – 10 posto za oglašavanje i to predstavlja naš budžet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu