Podizanje kvalitete, a ne širenje kapaciteta – nova je strategija ulaganja opatijske hotelske kuće Liburnia Riviera Hoteli (LRH), kojom se tvrtka većinskog vlasnika Darka Ostoje navodno prilagođava željama potencijalnih kupaca.
U povodu korekcija poslovnog plana za razdoblje 2016.- 2020. objavljenih na Zagrebačkoj burzi, navedeno se može čuti i u redovima malih dioničara. Izmjene su im najavljene na skupštini društva, no sam Ostoja bio je nedostupan za komentar. U fokusu je tako i pitanje: Okreće li se LRH turizmu s 5 zvjezdica, odnosno kreću li Opatiju tretirati kao destinaciju za razvoj premium segmenta?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu