Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nov i uzbudljiv oblik povezivanja dviju jadranskih obala

Autor: Poslovni.hr
17. studeni 2015. u 08:52
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Za ovakav let preko Jadrana u izvansezonskom razdoblju treba izdvojiti 899 kuna u jednom smjeru.

Sat vremena uzbudljivog leta. Nakon više od 70 godina, prije nekoliko dana, poletio je prvi hidroavion iz splitske Gradske luke prema talijanskoj Anconi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Za ovakav let preko Jadrana u izvansezonskom razdoblju treba izdvojiti 899 kuna u jednom smjeru. Redovna cijena karte u ljetnom razbolju bit će skuplja. Iz zrakoplovne tvrtke još ne otkrivaju koliko. No letjeti hidroavionom je, kažu putnici, pravi užitak.

Sat vremena uzbudljivog leta. Nakon više od 70 godina, prije nekoliko dana, poletio je prvi hidroavion iz splitske Gradske luke prema talijanskoj Anconi.

Za ovakav let preko Jadrana u izvansezonskom razdoblju treba izdvojiti 899 kuna u jednom smjeru. Redovna cijena karte u ljetnom razbolju bit će skuplja. Iz zrakoplovne tvrtke još ne otkrivaju koliko. No letjeti hidroavionom je, kažu putnici, pravi užitak.

Ovaj novi oblik povezivanja dviju jadranskih obala omogućuje putnicima i brz odlazak na vikend u Dalmaciju ili pak shopping na suprotnu jadransku obalu.

U pripremi su još i linije prema Bariju, Pescari, Ravenni i Veneciji pa se hidroavionskom povezivanju Splita, ali i Dubrovnika, s talijanskim lukama ne nazire kraj, piše N1. Na zadovoljstvo svih ljubitelja putovanja. Jer poseban je osjećaj vidjeti naše otoke, ali i talijansku obalu iz zraka, piše.

Autor: Poslovni.hr
17. studeni 2015. u 08:52
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Umjesto reklamiranja ovog projekta bolje bi bilo da istrazite tko financira ovo izvidjanje jadrana iz zraka ,naftnih platformi,brodova i pokreta nasih bojnih brodova.klasicna black ops bnd njemaca a projekt nema veze sa trzistem.em radi ogroman gubitak em je notorna glupost zimi letiti hidroavionom po jadranu dok pusu bura i jugo. I s obzirom da se hvali da je ulozio 20 milja eura kako to da nema ni hangar ni suhi dok .ili ministar na odlasku palcic-pajdas lobira za njih .je li im dao subvenciju kao sto je dao nekima za povezivanje osijeka i dubrovnika u visini 3 milijuna eura.ili da to istrazite malo.lakse je pisati pr clanke.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close