Dok putnici i turističke agencije, kad je u pitanju skijanje, još uvijek ne s puno optimizma prate vremenske prognoze u potrazi za dobrim snijegom, dio je ove zime novac na putovanja odlučio potrošiti na obilazak slovenskih termi i europskih metropola, a na cijeni su i daleke destinancije.
Jadran se s druge strane, za ova dio godine tradicionalno slabo prodaje, kažu nam u agencijama koje i ove zime imaju primjedbe na raspored školskih praznika."Zimski turizam općenito ove je godine obilježio rekordni Advent u Beču, nikad nije bilo veće zanimanje za takav oblik zimske romantike.Ljudima fali topline, ugođaja, osjećaja, povratak u djetinjstvo – u eri računala Beč daje taj privid zimske bajke, iako Zagreb za svaku pohvalu odlično slijedi te svjetske trendove", ispričao nam je Ivan Pukšar, direktor Kompasa Zagreb. Zanimljivo, Kompas je ove godine skupio veću grupu za selo Djeda mraza u Finskoj, u Rovaniemi. To je dobar brend koji se u Europi inače odlično prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu